tisdag 2 februari 2010

jag har tänkt skriva om dig ett tag nu
men aldrig tagit mig tiden

"har jag tappat bort mitt språk
det fastnar i ditt hår" 
du kommer nog aldrig förstå
hur mycket du betyder för mig
tanken på att du skulle lämna mig
skrämmer mig och förstör ibland
för jag vill tro på att det aldrig sker
men allting varar inte för evigt
även om jag vet att du älskar mig

"när idag blir igår
kommer du älska mig då"

när jag säger dumma saker
är det för att jag är rädd
och känner mig dålig
jag vill ju att du ska ha det bästa
för du är mitt allt
och jag vill vara ditt allt

"om jag förlorar dig
då har jag ingenting kvar
förlåt mig men du är allt jag har"

jag vill inte leva ett liv utan dig
hur skulle det vara
jag kan bara jämföra med
hur det var innan jag träffade dig
och den tiden vill jag inte ha tillbaka

"stanna hos mig du är allt jag har
stanna hos mig du är allt jag har kvar" 
du gör mig lyckligare än någon annan
dagarna utan dig är hemska men dom behövs
för man behöver längta efter varandra
och vara utan varandra
för att uppskatta tiden med varandra

"färglös som en tår blir jag
utan dina andetag" 
du är mitt första riktiga förhållande
jag har gjort mycket med dig
som jag aldrig gjort med någon annan
det bästa är att jag kan vara mig själv med dig
tro mig när jag säger att jag älskar dig
för jag menar verkligen det

"om jag hade lite kraft kvar att ge dig
om jag hade lite hjärta att dela med mig
om jag hade lite kärlek så var den till dig"

finner inte ord för allting
du ger mig

"ett under att du ser mig
som någon som kan ge dig någonting
som får dig att vilja vara min"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar