tisdag 16 mars 2010

jag älskar dig så obeskrivligt mycket
känns som att tiden står still utan dig
och när vi är med varandra rinner den iväg
jag saknar dig så att det gör ont
och bara tanken på att du inte är här
gör så att det bildas tårar i ögonen på mig

hela mitt liv skulle rasa samman
om du inte var en del av det
jag gör vad som helst för dig
och du betyder mer än allt annat

jag skulle alltid välja dig före andra saker
men du borde låta mig ta mina egna beslut
och stötta mig genom det valet
som att inte dricka alkohol
och prata med vissa personer
det är ändå mitt liv

jag vill bara att du ska lita på mig
att jag kan göra det utan att förstöra
du har rätt om att det är dåligt
men jag kanske vill göra det ändå
någon gång ibland kan jag väl få
försöka dricka bort allt jobbigt
och prata med idioter
för att jag vill rädda förlorad vänskap

jag känner inte något stort behov
av att dricka och prata med dom
jag vill bara ha ett socialt liv
vänner som bryr sig
och inte lämnar mig 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar