måndag 13 september 2010

idag var det ett år sen jag blev tillsammans med mattias
känns overkligt att det var så längesen han sa vill du bli min
när jag minns det som om det hände igår
det var så mitt första riktiga förhållande började
och jag kommer ha svårt att glömma den tiden
är så tacksam för dom månaderna jag fick
jag har aldrig känt mig mer älskad av någon
och så lycklig som jag var i början
tyvärr var vi inte menade för varandra

jag tänkte på dig hela dagen
stelnade till när jag såg att jag fått sms från dig
blev sårad över att du inte visste vad det var för dag
du bara pratade på om något oviktigt
som om det vi hade inte betydde något för dig
visst jag hade säkert inte kommit på det själv
på en gång om jag inte tittat i min kalender
där jag skrivit 1 år med mattias
som jag då fick stryka ett streck över

i promise i'm not trying to make your life harder
or return to where we were

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar