måndag 7 februari 2011

Henrik jag älskar dig så obeskrivligt mycket
Vill verkligen att du ska känna dig lika älskad
Och uppskattad som du får mig att göra
Vet att jag inte är den bästa på att uttrycka mig i ord
Jag är ledsen för det och försöker bättra mig
Jag kan fortfarande inte förstå varför du tycker om just mig
När du kan få någon mycket bättre
Det jag känner för dig har jag aldrig känt för någon annan
För första gången i mitt liv känner jag mig älskad på riktigt
Kan inte låta bli att vara rädd för att jag ska förstöra det här
Vill verkligen inte förlora dig för du är det bästa i mitt liv
Jag trodde att Mattias var min första riktiga kärlek tills jag träffade dig
Du har fått mig tro på att kärlek finns på riktigt
Det är svårt att hitta riktig kärlek men jag tror faktiskt att vi har gjort det
Hoppas att vi aldrig tröttnar på varandra och kan leva lyckliga i många år
Jag kommer aldrig glömma dig för du har satt ett stort märke i mitt hjärta
Det finns nog ingen som kan överträffa dig
Du gör mig lyckligare än vad jag trodde var möjligt
Jag har fortfarande dåliga dagar men när jag är med dig
Får du dom flesta negativa tankarna att försvinna
Jag vet att det finns saker jag måste bli bättre på
Med din hjälp kommer det bli lättare
Du är den jag vill tillbringa mina sista minuter med
Som du skrev att du kände för mig i din dröm

2 kommentarer:

  1. "Jag trodde att Mattias var min första riktiga kärlek tills jag träffade dig"
    Bara för att du mår dåligt och har dålig självkänsla behöver du inte försöka trycka ner andra bara för att dom mår och har det bra :)

    SvaraRadera
  2. För det första varför läser du min blogg? För det andra kan inte Mattias skriva själv om han känner sig kränkt? Jag vill som sagt inte ha något med nån av er att göra så lämna mig ifred. Om han nu mår så bra utan mig kan han väl låta mig vara och sluta försöka få kontakt. Jag har inte tänkt tanken på att trycka ner någon. Frågan är vad du ville få fram med din kommentar? Den var ju inte speciellt trevlig.

    SvaraRadera