måndag 14 februari 2011

till min underbara pojkvän
som jag älskar av hela mitt hjärta

4 oktober
är så glad för att du inte gav upp
och att jag tillslut vågade träffa dig
den dagen var så underbar
jag blev helt varm i kroppen
bara av att vara med dig
vi promenerade i flera timmar
din röst gjorde mig lugn
jag kunde inte sluta le
trivdes så bra i ditt sällskap
som du kanske märkte
när jag inte ville släppa dig

11 oktober
kommer aldrig glömma när vi
kramades på toppen av tippen
eller när jag tog din hand
och vi gick över fotbollsplanen
allt kändes så naturligt

14 oktober
som när du skickade blommor
trodde det skulle kännas tillgjort
men jag blev jätte glad

17 oktober
och när vi stod ute på bryggan
under en stjärnklar himmel
behövde inte säga ett ord
för känslorna räckte

det har känts som en dröm från första början
och jag har fortfarande inte vaknat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar