tisdag 15 februari 2011

jag fick ett brev på alla hjärtans dag av Henrik
vill visa alla vilken underbar pojkvän jag har
även om jag samtidigt bara vill hålla det för mig själv
för det är bara mitt och han är bara min

jag skriver dig ett brev
ett brev för att beskriva att du är speciell 
och minst sagt det bästa som har hänt mig
du är den mest enastående tös
jag någonsin har träffat Matilda
du gör mig så trygg och lycklig 
att andra ser det på mig

du må vara den vackraste 
mest välskapta i mina ögon 
och utan det skulle jag inte ha fastnat för dig
men det är inte därför jag älskar dig
utan ser det mest som en bonus
jag älskar dig för att du är precis så som du är
det finns kärlek och så finns det kärlek
men jag har upptäckt en ny kärlek
kärlek till dig Matilda

att få vara din är som ett helt nytt kapitel
i den mest välskrivna bok 
och jag kan knappt vänta till att få spendera 
sommarens varma dagar med dig 
för att sedan göra om det år efter år

1 kommentar: